לוכד עכברים במרכז

לוכד עכברים במרכז

כשמחפשים לוכד עכברים במרכז שפועל בדרך יעילה ואנושית לתפוס עכברים, בהחלט כדאי לפנות אל לוכד עכברים. מי שלמד כיצד לבצע עבודה זו ויש לו רישיון תקף לכך, מצויד במכשירים וכלים שנועדו ללכוד ולהחזיק עכברים כך שניתן להוציא אותם בבטחה ובקלות מהבית או ממקום העבודה.

אזור מרכז הארץ הוא אזור בו ישנם עכברים לעיתים קרובות בבתי מגורים ובעסקים לכן לוכד עכברים במרכז יכול להיות התשובה לפתרון מושלם לבעיה זו.

סוגים שונים של מלכודות עכברים

 מלכודות חיות הן אולי האפשרות ההומנית ביותר, שכן הן מאפשרות לתפוס את העכבר בלי לפגוע בו ואז לשחרר אותו החוצה. מלכודות אלה מורכבות בדרך כלל מכלוב קטן או קופסה עם דלת מלכודת שנסגרת כאשר העכבר נכנס לקחת את הפיתיון. קל להשתמש במלכודות חיות ולעתים קרובות הן יעילות ולכן עם מעט סבלנות אפשר ללכוד את כל המכרסמים.

מד הן זולות יחסית וקלות לשימוש, אך הן עלולות להיות מסוכנות אם לא מטפלים בהן נכון, לכן חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות היצרן.

מלכודות דבק הן אפשרות שלישית, ואלה פועלות על ידי שימוש בחומר דביק כדי ללכוד את העכבר בזמן שהוא רץ על המלכודת. לאחר שהעכבר תקוע, אפשר להסירו מהמלכודת ולהיפטר ממנו. מלכודות מסוג זה הן לרוב כפחות אנושיות ממלכודות חיות, שכן העכבר עלול לסבול כשהוא תקוע במלכודת.

מלכודות אלקטרוניות הן חידוש עדכני יותר בטכנולוגיית לכידת עכברים ומשתמשות בחשמל כדי להרוג במהירות את העכבר כשהוא נכנס למלכודת. מלכודות אלו הן אפקטיביות אך הן יקרות יותר מסוגים אחרים של מלכודות והן פועלות באמצעות חשמל או סוללות מתאימות.

בחירת לוכד עכברים במרכז

 כאשר בוחרים לוכד עכברים במרכז, יש להביא בחשבון כמה גורמים חשובים. ראשית, חשוב שהוא ידע לבחור מלכודת בגודל המתאים לסוג המכרסמים ולחלל שבו תשתמשו בה. מלכודות גדולות יותר הן לרוב יעילות יותר, אך הן עשויות להיות קשות יותר להצבה וייתכן שלא יכנסו לחללים קטנים.

כדאי גם לשקול את סוג הפיתיון שבו יעשה שימוש במלכודת. עכברים נמשכים לרוב לאוכל, כך ששימוש בחתיכה קטנה של גבינה, חמאת בוטנים או שוקולד הוא מעולה. מלכודות מסוימות מגיעות עם פיתיון משלהן, בעוד אחרות דורשות להוסיף אותו לבד.

חשוב להביא בחשבון את בטיחות המלכודת. ודאו כי אתם בוחרים במלכודת קלה להתקנה ולשימוש, ואינה מהווה סכנה לחיות מחמד או ילדים. אם יש לכם חיות מחמד או ילדים קטנים בבית, אולי עדיף לבחור במלכודת חיה או במלכודת כלוב שניתן למקם במיקום שבו הם לא יכולים להגיע אליה.

לוכד עכברים במרכז שתופס את החולדות ברגליהן וגם את העכברים בכלוב ללא פגיעה בהם, משחרר אותם לאחר מכן בדיונות או בסמוך לשמורת טבע.